marți, 5 iunie 2012

A fresh new beauty start


Bună dragele mele,

Mă bucur să vă întâlnesc! Nu ştiu de voi, însă eu am fost întotdeauna pasionată de tot ce ţine de beauty. Şi nu doar asta, îmi place foarte mult să mă informez în detaliu despre tot ceea ce urmează să cumpăr. De multe ori, nu am găsit informaţii complete şi satisfăcătoare asa că încet încet am început să încerc tot felul de produse pentru a descoperi singură care sunt cu adevarat bune şi care nu, care mi se potrivesc sau nu.  M-am decis ca de acum înainte să împărtăşesc cu voi toate aceste lucruri, sperând să vă fiu de ajutor şi de ce nu să decoperim împreună secretele frumuseţii. Consider cu tărie că la o vârstă înaintată vom arăta exact aşa cum merităm aşa că eu ma strădui să fiu şi atunci mulţumită de mine. Vă astept cu păreri!

Au revoir!

„Beauty is everywhere a welcome guest”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu