joi, 7 iunie 2012

Baza fond de ten Sephora

Înainte de aplicarea fondului de ten, de obicei foloseam o cremă ultrahidratantă. Am primit într-o zi o mostră bază de fond de ten de la Sephora şi vreau să vă spun că este foarte bună. Ulterior m-am dus şi mi-am cumpărat flaconul întreg. Există trei tipuri: una transparentă ce matifiază tenul, una puţin rozalie pentru luminozitate şi încă una uşor nuanţatoare. Eu am ales-o pe prima. Îmi face tenul extrem de catifelat, fondul de ten se întinde perfect şi după ore şi ore când imi ating tenul, se simte foarte plăcut. Costă în jur de 40 lei. Am cumpărat baza acum vreo 3 luni de zile şi încă mai am din ea, aşa că raportul calitate-preţ este unul bun zic eu.
Rating:10/10

Voi ce folosiţi?

Au revoir!

"Beauty is everywhere a welcome guest"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu