miercuri, 6 iunie 2012

Mario Badescu Beauty

Am tot citit despre produsele Mario Badescu, care de curând au ajuns şi la noi în România. Mario Badescu a deschis primul salon de îngrijire a pielii la New York în 1967 şi a început să creeze propria gamă de cosmetice naturale. În timp, vedetele Hollywood-ului au început să folosească din ce în ce mai mult Mario Badescu. Eram foarte curioasă cum sunt cu adevarat produsele aşa că duminică m-am hotărât să le încerc. Eu am tenul uscat aşa că mi-am cumpărat produse destinate tenului meu. Fata de la stand a fost foarte drăguţă, iar pe lângă produsele cumpărate de mine: demachiant, lotţune tonică, cremă de faţă de zi, cremă de faţă de noapte am primit cadou şi un set de loţune tonică şi loţiune de spălat, un ser de faţă mic, o cremă mostră SPF şi o mostră de mască. Voi vorbi de fiecare produs în parte.


Demachiantul Mario Badescu Cleansing Milk with Carnation and Rice Oil  

Are un miros plăcut, subtil, aproape imperceptibil. Textura este plăcută, curăţă destul de bine fără să lase tenul uscat. Însă nu pot să zic că mi se pare o mare diferenţă între el şi alte demachiante. Preţul este un pic cam mare: 75 lei. Cu siguranţă se găsesc şi alte demachiante la fel de bune şi la preţuri mai acceptabile. Acum depinde de fiecare: de exemplu, eu sunt genul care încerc să-mi aleg toate produsele de faţă din aceeaşi gamă şi marcă, nu prea amestec brandurile, consider că ele au un rost dacă sunt conectate.
Rating: 7/10




Loţiunea tonică Mario Badescu Alpha Grapefruit

Loţiunea tonică îmi place foarte mult. Are un miros foarte plăcut dar tot subtil, de citrice. Îmi simt pielea foarte revigorată şi fresh după fiecare utilizare. De fiecare dată parcă d-abia aştept să o folosesc, tenul meu parca îi este sete de ea. Preţul este de 94 lei.
Rating:10/10


Crema de faţă de zi Mario Badescu cu acid hialuronic  

Are o textură destul de grasă, dar foarte bună pentru pielea mea. Nu are miros deloc, ceea ce mi se pare ideal. După aplicare, tenul rămâne puţin unsuros până intră crema în piele foarte bine, aşa că încerc să mă dau cu ea cam cu 15 minute înainte să ies din casă şi nu imediat, astfel încât să nu-mi lucească pielea. După ce intră în piele, într-adevar o hidratează bine, chiar şi după multe ore când îmi ating faţa încă e hidratată, lucru care mi s-a întâmplat destul de rar. Preţul este de 113 lei.
Rating:8/10


Crema de noapte Mario Badescu cu caviar 

Este absolut genială. La prima aplicare nu mi s-a părut "Wow": lasă un film destul de gras pe faţă. Însă vreau să vă spun că dimineaţa când m-am trezit tenul meu arăta extraordinar. Nu mi-a arătat niciodata atât de bine: catifelat şi foarte fin la atingere şi cu un aspect impecabil. Crema nu are miros deloc şi o recomand cu căldură tuturor persoanelor cu tenul uscat. Chiar dacă preţul e destul de mare: 125 lei, într-adevar merită cumpărată.
Rating:10/10

Concluzie: Produsele sunt într-adevar bune. Apreciez faptul că cremele nu au miros. Aştept să testez şi celelalte produse pe care ei le mai au : scrub-urile, măştile de faţă şi serumurile.
Produsele Mario Badescu se pot comanda de pe site-ul www.carespot.ro sau se pot cumpăra direct în magazinul din Băneasa Shopping Center sau Afi Palace Cotroceni din Bucureşti.

Au revoir!

"Beauty is everywhere a welcome guest"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu