marți, 3 iulie 2012

Antiperspirant Mitchum

De când mă ştiu, am  o mare problemă: transpir foarte mult. Nu miroase însă îmi udă aproape toate hainele pe care le port. Şi nu doar le udă ci le şi strică. Cineva mi-a recomandat să beau ceai de salvie de două ori pe zi, am băut însă nu am simţit nici o diferenţă. Am încercat toate deodorantele posibile. O prietenă care are aceeaşi problemă mi-a spus că ea a reuşit să scape de ea cu antiperspirantul Mitchum. Costă în jur de 15 lei şi se găseşte în diverse hipermarket-uri. Eu nu am reuşit să scap de transpiraţia excesivă însă trebuie să recunosc că de un an de zile de când îl folosesc a reuşit cât de cât să o reducă, însă prea puţin. Eu am încercat varianta fără parfum. Partea proastă este că are foarte mult aluminiu, deci e destul de nesănătos pentru corp. Vi-l recomand, poate pe voi să vă ajute mai mult!
În curând o să încerc un tratament cu un antiperspirant care îl foloseşti doar seara, iar a doua zi te dai cu deodorantul tău obişnuit şi în timp vei reduce utilizarea lui la o dată sau de doua ori pe lună în functţe de cât de mult ţi-a stopat transpiratţa.Revin cu un review în acest sens!

Rating:7/10

Au revoir!


"Beauty is everywhere a welcome guest"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu