luni, 9 iulie 2012

Uleiul de bust Aromax

De ceva timp m-am hotarât să acord atenţie specială zonei bustului şi decolteului aşa că am cumpărat un produs destinat acestei zone: ulei de migdale dulci Aromax. E preferabil a fi aplicat în fiecare seară după duş prin masaj, câteva picături sunt de ajuns. Promite să crească elasticitatea pielii bustului şi să o menţină hidratată şi catifelată. Din fericire eu încă nu am probleme cu elasticitatea aşa că nu mă pot pronunţa În legătură cu eficacitatea sa legată de acest aspect  însă produsul îmi place destul de mult. Miroase atât de bine de-mi vine să-l mananc şi într-adevar hidratează  bine pielea. E deranjant să te dai cu el ziua sau imediat înainte să te îmbraci pentru că rămâne un pic uleios pe piele tocmai de aceea se recomandă a fi folosit înainte de culcare.Produsul se găseşte la DM şi are un preţ foarte bun de 12 lei. Dacă l-aţi încercat şi voi, astept păreri!


Rating:9/10

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu