marți, 3 iulie 2012

Cel mai bun unt de corp


 Eu am pielea corpului foarte uscată. Din fericire nu am motive să mă lupt cu celulita însă am vergeturi, cauzate nu de fluctuaţiile de greutate ci tocmai de această piele uscată care îşi pierde din elasticitate. Am încercat foarte multe creme de corp însă tot timpul simţeam doar că reuşesc să-mi lase un film gras pe piele şi nu că îmi hidratau într-adevăr corpul. După maxim o oră de la aplicare pielea mea era la fel de uscată. Am citit diverse trucuri pentru a reuşi să-mi aduc pielea la un nivel de hidratare normal şi în căutarea cremei ideale am descoperit că untul de cacao face minuni pentru corp aşa că am decis să testez. Doream un produs natural care să nu conţină parabeni însă la magazine nu am găsit decât untul de la Palmer's care nu e tocmai natural şi are un preţ destul de ridicat. Am înţeles totuşi că produsele lor sunt foarte bune, în special crema antivergeturi pentru femeile însărcinate. La un plafar am reuşit să găsesc un alt unt de cacao care are în compoziţie Omega 3, Omega 6 şi Vitamina E. E de la Ziaja şi se cheamă Cocoa Body Butter Skin Regeneration L-am cumpărat, l-am încercat şi sunt în sfârşit foarte foarte mulţumită de cum se simte pielea mea. Pe lângă mirosul absolut delicios care rămâne pe corp ore îndelungate, intră foarte bine în piele,are o consistenţă plăcută şi netedă exact ca de unt şi oferă o senzaţie de hidratare, catifelare care am testat eu că dureaza chiar şi de noaptea până a doua zi după-amiază. Costă 21 lei şi pentru mine este cel mai bun unt de corp.

Rating:10/10

Au revoir!

"Beauty is everywhere a welcome guest" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu